Умови Обміну/повернення товару належної якості
Закон «Про захист прав споживача»
Згідно з чинним законодавством України, а саме статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103 «Про правила продажу товарів на замовлення та за межами торговельними або офісними приміщеннями» кожен покупець має право повернути або обміняти куплений товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту придбання (моментом придбання вважається день коли ви забрали товар з пункту самовивозу, день доставки товару кур'єром та надходження вашого замовлення на відділення перевізника). Ми зобов'язуємося повернути сплачені Вами кошти не пізніше 30 днів з моменту письмового повідомлення про повернення та повернення товару на склад.
Покупець має повне право на повернення непродовольчого товару або його обмін на аналогічний товар за якістю, кольором, фасоном, габаритами та іншим характеристикам виключно в тому випадку, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ (чек або накладну), виданий споживачеві разом з проданим товаром.
«Товар не підлягає обміну і поверненню у таких випадках:»
- пройшло більше 14 календарних днів з моменту придбання товару;
- якщо загублений його розрахунковий документ (чек, накладна) виданий споживачеві разом з проданим товаром;
- якщо товар був в експлуатації, має стеж використання: подряпини, потертості, відколи;
- якщо пошкоджена оригінальна упаковка, і товар має не повну комплектацію.
Так само, товар належної якості, який входить в перелік, затверджений Кабінетом Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» а саме:
- предмети сангігієни;
- парфюмерно-косметичні вироби;
- апарати для гоління;
- помазки для гоління;
- розчіски, гребінці та щітки масажні, невидимки, шпильки і т. д.;
- продукція одноразового типу (рукавички, простирадла, рушники тощо);
- товари в аерозольній упаковці;
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки, болванки);
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки, кусачки, фрези тощо);
- і інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
Умови Обміну/повернення товару належної якості
Під товаром належної якості увазі товар, у якого збережений товарний вигляд і споживчі властивості, і клієнт хоче його повернути.
Якщо Ви робили онлайн замовлення в інтернет-магазині Beauty-Prof і скористалися послугою самовивозу, то:
1. Ви зв'язуєтеся з менеджером інтернет-магазину Beauty-Prof, по одному з телефонів, вказаному на сайті.
2. Озвучуєте Вашу проблему, фотографуєте товар з трьох сторін таким чином, щоб була видна цілісність виробу.
3. Після затвердження повернення менеджером, Ви можете повернути товар до магазину і отримати свої гроші або інший товар на ту ж суму який буде відповідати всім вашим вимогам, при наявності товарного чека, що підтверджує покупку в нашому інтернет-магазині і дотримання всіх пунктів, передбачених Законодавством України
4. Повернення здійснюється за всіма адресами пунктів самовивозу.
Якщо Ви скористалися послугою доставки кур'єром або «Нової Пошти», то:
1. Ви зв'язуєтеся з менеджером інтернет-магазину Beauty-Prof, по одному з телефонів, вказаному на сайті.
2. Озвучуєте Вашу проблему, фотографуєте товар з трьох сторін таким чином, щоб була видна цілісність виробу і упаковки.
3. Після затвердження повернення менеджером, Ви відправляєте замовлення назад «Новою Поштою», в повній комплектації, і компанія перераховує Вам гроші протягом 14 днів після відправлення на банківську карту, зазначену в вихідної посилці. Важливо ПІБ власника банківської карти, повинні повністю відповідати ПІБ клієнта, який оформляв замовлення на нашому сайті.
4. Транспортні витрати по поверненню товару бере на себе відправник товару (покупець).
Умови Обміну/повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості увазі товар, який несправний або не доукомплектовано. Відмінність елементів оформлення і дизайну від елементів дизайну, вказаних на сайті, не передбачає неналежну якість товару.
Якщо Ви робили онлайн замовлення в інтернет-магазині Beauty-Prof і скористалися послугою самовивозу, то:
1. Ви зв'язуєтеся з менеджером інтернет-магазину Beauty-Prof, по одному з телефонів, вказаному на сайті.
2. Озвучуєте Вашу проблему, фотографуєте несправність товару.
3. Після затвердження повернення менеджером, Ви можете повернути товар до магазину і отримати свої гроші назад готівкою, при наявності розрахункового документа (товарного чека або накладної). Так само Ви можете обміняти товар аналогічної моделі належної якості, або будь-яку продукцію на суму поверненого товару.
4. Повернення здійснюється за всіма адресами пунктів самовивозу.
Якщо Ви скористалися послугою доставки «Нової Пошти», то:
1. Ви зв'язуєтеся з менеджером інтернет-магазину Beauty-Prof, по одному з телефонів, вказаному на сайті.
2. Озвучуєте Вашу проблему, фотографуєте несправність товару.
3. Після затвердження повернення менеджером, Ви відправляєте замовлення в повній комплектації назад «Новою Поштою», компанія перераховує гроші на банківську картку, зазначену в вихідної посилці протягом 7 днів з моменту розірвання договору та отримання надісланого товару на склад. Важливо! ПІБ власника банківської карти, повинні повністю відповідати ПІБ клієнта, який оформляв замовлення на нашому сайті.
4. Транспортні витрати по поверненню товару бере на себе компанія Beauty-Prof.
Важливо! Товар як належного, так і неналежної якості необхідно передати в повній комплектації, з усіма комплектуючими і повним набором приладдя.
Вимоги покупця про повернення (обміні) товару розглядаються тільки при наявності у покупця платіжного документа (бланк-замовлення, накладна, чек, квитанція тощо).
Повернення коштів здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання повернення згідно із Законом України "Про захист прав споживачів": "Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів".
«Ми рекомендуємо»
«Зверніть увагу»
Увага! При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур’єра, співробітника Нової Пошти чи пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні і, якщо він вам не підходить (за кольором, розмірами тощо), відмовитися! Претензії щодо зовнішнього вигляду, недостачі комплектуючих тощо приймаються тільки в момент доставки кур’єром або отримання товару на Новій Пошті чи пункті самовивозу. Якщо ви прийняли замовлення, розрахувалися, відпустили кур’єра, залишили поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що придбаний товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням. Будь-які претензії щодо зовнішнього вигляду і відсутніх комплектуючих НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Важливо!
• Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, залежно від кольоропередачі вашого монітора (це не є ознакою неналежної якості товару);
• Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попередження;
• Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості;
• Інтернет-магазин не несе відповідальності за зміни, внесені виробником.